W jaki sposób wyrzeźbić ciało?

Wyrzeźbienie ciała to zadanie i łatwe i skomplikowane zarazem. Skomplikowane, bo potrzeba znaleźć idealny sposób na siebie, na to, co się lubi. Należy znaleźć sposób na trening, jaki przynosi rezultaty. Jest to zarazem łatwe, ponieważ gdy już odkryjemy ten właściwy trening i to, co na nas działa i wkręcimy się w 100 % - efekt będzie gwarantowany. Wyrzeźbienie głównie ćwiczenia siłowe, ćwiczenia na biceps, ćwiczenia aerobowe, dieta ze zmniejszoną wielkością kalorii.


trening siłowy
Author: brett jordan
Source: http://www.flickr.com
Tu nie będzie cudów. Na wszystko musimy ciężko pracować - to może pomóc. By posiadać muskuły trzeba dźwigać obciążenia, aby je zademonstrować należy uciąć spożycie kalorii i dodać aeroby, jakie spalą tłuszcz. Czy jednak wszystko jest takie proste? Jest! Wystarczy bardzo chcieć.Chudnięcie, zatem redukcja tkanki tłuszczowej zachodzi w kuchni. To tam możemy skonstruować wart pozazdroszczenia ABS jak też suchą budowę sylwetki. Pierwszym krokiem jest ułożenie diety jak też smacznego jadłospisu, jaki będzie nam pasował i jaki pozwoli nam na to, abyśmy się go trzymali. Zależnie od wagi początkowej, naszego wieku i ilości tkanki tłuszczowej może być to kilkaset kalorii na ujemnym bilansie, jednakże generalnie przyjmujemy, że to blisko 500 kcal dziennie na minusie.

Dla osób, które mają dużą nadwagę - kalorie tniemy przez cały czas trwania diety, dla osób z delikatną nadwagą - jedynie w dni nietreningowe. Powinniśmy przyjmować 4,5 g węglowodanów na każdy kilogram masy ciała oraz 2,2 gramów białka na każde kilo masy ciała. Jedzmy regularnie, całość rozbijając na pięć posiłków. Białko warto spożywać w postaci jajek, odżywek białkowych, indyka. Węglowodany to przede wszystkim kasze, makaron, ale również ziemniaki i chleb - najlepiej razowy. Bardzo skuteczny jest wysiłek aerobowy, np. jazda na bicyklu, orbitrek, bieganie.


Nieprawdą jest, że spalamy tłuszcz dopiero po 20 minutach treningu. Tkanka tłuszczowa spalana jest od samego początku ćwiczeń, z tym, że po 20 minutach spalana jest największa jej ilość. Z tej przyczyny też zaleca się, by trening aerobowy utrzymywać od dwudziestu do czterdziestu pięciu minut, przy wyższym wytrenowaniu dochodząc do 1 godziny na dzień. Trening aerobowy można przeplatać z treningiem siłowym, ale nigdy łączyć na jednym treningu! Jak rzeźbić brzuch? ćwiczyć brzuch, wykonując tradycyjne spięcia, mając uniesione nogi w górze - wyprostowane, a nawet oparte o krzesło. Warto ćwiczyć nożyki.